Day tags 2024-02-11

בן הממשלה נתניהו חמאס ברפיח החטופים צה ישראל בינוני כבר איך אמר אתם החלטות 13 אונר בישראל בת היום יונס

Tags with an unusual surge in popularity:

מנדטים אוסטין בטיקטוק חביבאללה תקלה

Latest Published News for Each Tag

בן

בן 16 נפצע בינוני באירוע אלימות בג’סר א זרקא, link

הממשלה

מזכיר הממשלה נגד היועמ”שית: “לא בסמכותך לבטל החלטות ממשלה”, link

לאחר שבהרב מיארה מתחה ביקורת על אופן קבלת ההחלטות, פוקס שלח לה מכתב חריף שבו טען כי ההחלטות מתקבלות בשיקול דעת למען הלוחמים במלחמה ומצוקת הדיור. “הממשלה עשתה את עבודתה נאמנה”

נתניהו

פרשן חדשות 13: “נתניהו רוצה את החטופים מתים”, link

הליכוד: “חמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את 13”

חמאס

צה”ל חושף: “עיתונאי ביום, מחבל בלילה”, link

ראיות שכתב אל-ג’זירה עבד עם חמאס

ברפיח

לאחד כוחות, לרתום את קהיר: מה ייתן לישראל מרחב לגיטימיות לפעולה ברפיח?, link

לאיש בישראל אין ספק שצריך לפעול ברפיח, בלי פעולה כזאת ארגון הטרור לא יוכרע לגמרי • קהיר מתעבת את חמאס לא פחות מישראל, ושיח פתוח וכן עימה ירתום אותה כבעלת ברית נאמנה לפתרונות שימנעו את שובו לשלטון • החשדנות בין הממסד המדיני לביטחוני מאיימת על מימוש יעדי המלחמה, כולם חייבים להניח את האינטרסים הזרים בצד

החטופים

פרשן חדשות 13: “נתניהו רוצה את החטופים מתים”, link

הליכוד: “חמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את 13”

צה

צה”ל חושף: “עיתונאי ביום, מחבל בלילה”, link

ראיות שכתב אל-ג’זירה עבד עם חמאס

ישראל

**מצרים: “דוחים את ההצהרות הישראליות, מזהירים מההשלכות” פרטים חדשים על שיחות ההרגעה בין ישראל לקהיר**, link

לדברי גורם מדיני, ישראל העבירה למצרים הבהרות בנוגע לפעולה העתידית של צה”ל בצד העזתי של רפיח והתחייבה שתקרה רק לאחר שהעזתים יועברו צפונה • אין סכנה ליציבות הסכם השלום בין ישראל למצרים, הוסיף • בצד זאת, הבכירים הישראלים הדגישו כי ישראל לא תוותר על טיהור העיר ממוקדי הכוח של ארגון הטרור

בינוני

בן 16 נפצע בינוני באירוע אלימות בג’סר א זרקא, link

כבר

“כבר פלירטט עם ההנהלה”: אחד המאמנים הגדולים נלהב לתפוס את מקומו על הקווים של באיירן מינכן, link

על פי התקשורת בגרמניה, ז’וזה מוריניו חותר תחת תומאס טוכל וישמח להחליפו בהקדם • הפורטוגלי, שפוטר לאחרונה מרומא, “כבר לומד גרמנית”

איך

איך דולפינים ולווייתנים יכולים לישון במים?, link

יונקים ימיים עולים כידוע בכל כמה דקות אל פני הים כדי לשאוף אוויר – אבל מה קורה כשהם צריכים לישון? ניסינו להבין איך הם לא נחנקים מתחת למים בלילות

אמר

גיל תמרי אמר בשידור: “נתניהו רוצה את החטופים מתים”, הליכוד תקף: “לחמאס יש את חדשות 13”, link

סערה סביב דבריו של עורך חדשות החוץ של חדשות 13 גיל תמרי בשידור. במהלך דיון באולפן חדשות 13 אמר תמרי: “לנתניהו אין באמת תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו”. לאחר הסערה הוא התנצל בשידור: “בחירת המילים שלי הייתה מאוד לא מוצלחת, אני לא באמת חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים, אני מצר על הדברים”.

מהליכוד נמסר בתגובה: “בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13”.

אתם

מזל גדי: אתם מגלים צד מפתיע בקשר בו אתם מעורבים, link

יום ממש מדהים בו אתם מגלים צד מפתיע בקשר בו אתם מעורבים. אתם לא משחקים במשחקי כוח למרות היותכם נחושים

החלטות

מזכיר הממשלה ליועמ”שית: “ההחלטות התקבלו כדין, לא בסמכותך לבטל אותן”, link

יוסי פוקס הגיב לגלי בהרב-מיארה, שביקרה החלטות ממשלה ביטחוניות וכלכליות גדולות, שלטענתה התקבלו בהיעדר תשתית מקצועית ומשפטית מתחייבת • “בסיכומו של דבר, הסמכות לביטול החלטות כאלה מסורה או לממשלה עצמה, או למחוקק או לבית משפט מוסמך לאחר שקיים הליך הוגן”, כתב פוקס במכתב לעו”ד גיל לימון, המשנה ליועמ”שית למשפט ציבורי-מנהלי

13

פרשן חדשות 13: “נתניהו רוצה את החטופים מתים”, link

הליכוד: “חמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את 13”

אונר

ההיתממות של אונר”א: “איך נדע מה יש בתוך האדמה?”, link

דובר הארגון עומת עם התיעוד מהמנהרות וגניבת הסיוע - וכך הוא הגיב

בישראל

ברגע האחרון: מרגי הבריז מצילומי קמפיין בישראל, link

גורמים בהפקה מאוכזבים מהתנהלותו של הזמר. כל הפרטים לסיבת ההברזה

בת

אישום נגד תושב בת ים: שידל קטינה עם מוגבלות לבוא עימו לביתו - ותקף אותה מינית, link

על פי האישום, הגבר בן ה-62, ראה את הילדה בת ה-13 ברחוב בעיר וניסה לשכנע אותה להתלוות אליו לביתו. היא סירבה וצלצלה לאמה, שהנחתה אותה לא לדבר עם הזר ולעזוב את המקום. עם זאת, הנאשם המשיך לשדל את הקטינה לבוא עימו ופגע מה מינית. בסיום מעשיו, נתן לה 15 שקלים

היום

מזל דלי: הדרך להצלחה - דחיית סיפוקים, link

אתם נחושים בדעתכם להתחיל את היום ברגל ימין וזה בדיוק מה שיקרה. החיוביות והשמחה שאופפות אתכם היום פשוט ימגנטו אליכם את כל אותם דברים טובים שתמיד חלמתם עליהם

יונס

**פעילות צה”ל בח’אן יונס: תפסו 20 מחבלים בבי”ח - ואפשרו הכנסת בלוני חמצן פנימה תיעוד**, link

לוחמי צה״ל תפסו בבית החולים אל אמל כ- 20 מחבלים שהתחבאו בתוכו, ללא פגיעה בתפקוד בית החולים. פעילות זו מצטרפת ללחימה העצימה במערב ח’אן יונס והגברת הפעולה הקרקעית במרחב


מנדטים

הסיבה שגנץ מזנק בסקרים, והמלכוד שהוא נקלע אליו, link

עמית סגל על תוצאות הסקר שמעניק רק 45 מנדטים לקואליציה

אוסטין

בפעם השנייה בפחות מחודש וחצי: מזכיר ההגנה לויד אוסטין הובהל לבית החולים לטיפול דחוף, link

שר ההגנה האמריקני הגיע לביה”ח עם חשש לבעיה בשלפוחית השתן • הבית הלבן, סגנו ויו”ר המטות המשולבים עודכנו • אוסטין בן ה-70, מתמודד עם סרטן הערמונית

בטיקטוק

הוארך מעצר החשוד שקרא “לתת לנתניהו כדור בראש” בטיקטוק, link

חביבאללה

שלח תמונה של מפעל לחמאס במטרה שירו עליו טילים, link

במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז צפון נחשפה תשתית טרור מקומית אשר בכוונתה היה לבצע פעילות טרור בישראל.

במסגרת החקירה, נעצר בתאריך 01.01.2024 ראמי חביבאללה, תושב עין מאהל, חשוד בקידום פעילות טרור בשטחי ישראל בהכוונת פעילי חמאס בחו”ל.

בחקירתו בשב”כ ובמשטרה עלה כי בעקבות הלחימה ברצועת עזה החליט חביבאללה על דעת עצמו להציע לפעילי חמאס מחו”ל לקדם פעילות טרור בישראל. חביבאללה שלח לפעיל חמאס תמונה של מפעל ביטחוני באיזור מגוריו ואת מיקומו המדויק, במטרה שארגון החמאס יבצע ירי רקטות לעבר מפעל זה.

בנוסף, פעל חביבאללה בהנחיית ארגון הטרור לגייס נוספים בקרב ערביי ישראל לטובת קידום פעילות טרור בישראל. במסגרת זו, פנה למספר אזרחים והציע להם לקחת חלק בפעילות הטרור המתוכננת.

בין האזרחים אליהם פנה היה חאלד סאלח, תושב עין מאהל בן 35 אשר נעצר גם הוא. בחקירתו עלה כי הסכים לבצע פעילות טרור יחד עם חביבאללה והציע לספק את אמצעי הלחימה לטובת הפעילות. מעורב נוסף הקשור בפעילות נעצר במעצר מנהלי.

בתום חקירתם בשב”כ וביחידה המרכזית של מחוז צפון יוגש הבוקר 11.02.2024 פרקליטות צפון לבית המשפט המחוזי בנצרת כתבי אישום חמורים נגד השניים. כתב האישום ובהן עבירות של סיוע בעניינו של ראמי חביבאללה מייחס לו שורה של עבירות ביטחון לאיוב במלחמה, מגע עם סוכן חוץ, פעולה אסורה ברכוש למטרות טרור, קשירת קשר לביצוע מעשה טרור ועוד. בעניינו של ח’אלד סאלח הוגש כתב אישום המייחס לו עבירה של קשירת קשר לביצוע מעשה טרור.

מדובר בפעילות חמורה של אזרחים ישראליים אשר רקמו תכנית זדונית עם פעילי חמאס בזמן שמדינת ישראל מצויה בעיצומה של לחימה כנגד אותו ארגון טרור. פעילות זו סוכלה בשלבים ראשוניים עוד בטרם הספיקו חברי החוליה להוציא לפועל את התכנית לפעילות טרור בתוך ישראל.

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה כל מעורבות של אזרחי ישראל בפעילות המסכנת את ביטחון המדינה, ימשיכו לפעול בהתאם לסמכות הנתונה להם בחוק וינקוטו בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי לסכל איומים באופן ממוקד מול גורמי האיום בחברה הישראלית, מבלי שהדבר יפגע ברוב הנורמטיבי בחברה.

תקלה

בשל תקלה: הושבתה פעילות הרכבת הקלה בגוש דן, link

שירות הרכבות הופסק בשל שיבושים במערכת האיתות • חברת דנקל: “מצרים על אי הנוחות הזמנית”

How It's Made

Automatic algorithm adds appropriate tags for each news item.

When the day ends, the daily frequency of use of each tag is calculated.

The algorithm also selects tags that are present in several sources during the day, but there was no news with them on the previous day.