Week 8 report

Heatmap of Top Tags

Latest Published News for Each Tag

חמאס

בכיר חמאס: “סינוואר עדיין ממלא את תפקידו”,

לפי דיווחים, בדרג הביניים של חמאס גוברות הקריאות למצוא מחליף לסינוואר. צה”ל הנחה לקצץ בכיתות הכוננות בעוטף החל מהשבוע הבא

החטופים

**פרסום ראשון: אלה התרופות שמצא צה”ל ולא הועברו לחטופים איתי גל**,

דובר צה”ל חשף אתמול בסרטון תרופות באריזות סגורות שלא הועברו לחטופים. על התרופות שמות החטופים להם התרופות מיועדות. מעריב חושף באלו תרופות מדובר ועד כמה אי העברתם מסכן את החטופים

לכם

מזל קשת: מישהו מציב לכם אולטימטום,

נראה כי אוראנוס “משגע לכם את החיים”: הדרישות שאתם מקבלים במסגרת המשפחתית, אינן מתקבלות כלל על הדעת. האולטימטום שמישהו מציב לכם הוא בגדר חוצפה וכך יש להתייחס אליו

ארה

בתיאום עם ישראל: ההצעה של ארה”ב למועצת הביטחון של האו”ם,

טיוטה של הצעת ההחלטה תקבע ש”למבצע ברפיח השלכות חמורות על האזור” ותכלול גינוי לחמאס • ההצעה גם תצא נגד כל שינוי בשטח של הרצועה, כולל יצירת אזורי חיץ זמניים או קבועים • הנוסח הושג בשיחות בין שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן לבין שגרירת ארה״ב ה לינדה תומאס-גרינפילד ונועד לסכל נוסח קשה שיזמה אלג’יר

ראש

**“במשך שנים לא הקשיבו לנו”: ראש עיריית שדרות במסר תקיף האזינו**,

ראש עיריית שדרות אלון דוידי שוחח עם ענת דוידוב בתכניתה ‘איפה הכסף’ ב-103fm ועדכן על ההתפתחויות האחרונות במתווה עבור יישובי העוטף. “אני קורא לשר החינוך לקחת החלטה ולאפשר לתושבים להישאר”, אמר דוידי

נפל

הותר לפרסום: סמ״ר סימון שלומוב נפל בקרב בעזה,

שלומוב, בן 20, חייל בודד מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בהיתקלות עם מחבלי בדרום הרצועה • הוא הלוחם השני מגדוד 202 שנפל בקרבות בדרום ברצועה בימים האחרונים

מחבלים

צה”ל פרסם תיעוד מיום החטיפה של שירי ביבס וילדיה ברצועה: “חוששים מאוד לשלומם”,

ארה”ב הגישה למועצת הביטחון של האו”ם הצעה לתמיכה בהפסקת אש זמנית ברצועת עזה. מאות נשים צועדות לבית ראש הממשלה בירושלים בדרישה לעסקה לשחרור החטופים. צה”ל: מחבלים השליכו מטען לעבר רכב ליד רמאללה; מד”א: אדם נפצע קל מרסיסים. שר החוץ כץ אמר שנשיא ברזיל הוא “אישיות לא רצויה בישראל”

השיר

הדוקו החדש של נטפליקס אלים, מדהים ועולה על כל דמיון,

את השיר “Every Breath You Take” כתב סטינג בחצי שעה. לאחר שביצע אותו כסולן The Police, הוא כבש את המצעדים. למעשה, השיר הזה אחראי עד היום לרוב התמלוגים המוזיקליים של סטינג. לא מפתיע במיוחד לאור העובדה שב-2019 הוא הוכרז כשיר המושמע ביותר בהיסטוריה של הרדיו, לא פחות.

זהו שיר עם הרבה קסם - קול רך, מלטף, מתעתע. “זוג אחד אמר לי ‘זה היה שיר החתונה שלנו’”, סיפר סטינג לימים, “חשבתי לעצמי ‘ובכן, שיהיה לכם בהצלחה’”. כי “Every Breath You Take” אולי נשמע כמו שיר אהבה, והוא אכן עוסק בחיזור, אבל מהסוג הפסיכוטי שמאפיין מטרידנים קיצוניים. הוא כל כך מפחיד, עד שאפילו היוצר שלו הודה כי “לא ידעתי בהתחלה כמה שטניות המילים שכתבתי”.

הלהיט הגדול של פוליס יצא ב-1983, כמעט עשור שלם לפני שהאינטרנט הנחית מהלומת מוות על עידן התמימות והביא לעולם שלנו הרבה סטינגים מלחיצים. חדרי הצ’אטים יצרו קיצורי דרך ותופעת הסטוקינג רשמה עלייה אקספוננציאלית עוד הרבה לפני עידן הרשתות החברתיות. באחת מהן, מיוחדת ונדירה, עוסק הדוקו “מאהבת, מטרידנית, רוצחת” (“Lover, Stalker, Killer”) שעלה לאחרונה בנטפליקס.

בעזה

ההאשמה השערורייתית, “התחקיר” - והתגובה,

ישראל נגד האו”ם: “לטעון שלוחמים אנסו בעזה זה מופרך”

המלחמה

הכלכלן שחזה במדויק את הורדת הדירוג: “אם לא תהיה הסלמה בצפון, S&P לא תשנה את הדירוג”,

לאחר הורדת הדירוג של ישראל על ידי מודי’ס, העיניים נשואות לחברת הדירוג S&P, מהמובילות בעולם • מודי שפריר, אסטרטג שווקים ראשי בבנק הפועלים, שצפה מראש את החלטת מודי’ס: “הייתי נותן הסתברות של 30% להורדת הריבית, ו-70% שתישאר ללא שינוי” • וגם, דעתו על אמירת נתניהו שהדירוג של ישראל ירד רק בגלל המלחמה: “זה לא נכון, המלחמה הייתה קטליזטור, אבל הדירוג ירד בין היתר בגלל שהיחס חוב תוצר עולה, ובגלל סיכונים פוליטיים פנימיים והסיכון מפילוג בעם”

נתניהו

נתניהו במסר לביידן: “הממשלה קיבלה החלטה פה אחד”,

הכנסת צפויה לדון הערב על ההצעה שקובעת שישראל תתנגד לניסיון לכפות עליה חד-צדדית הקמת מדינה פלסטינית. נתניהו: “אסור להיכנע לתכתיב בינלאומי”

בת

ולדימיר פוטין בן ה-71 מצא מאהבת חדשה: ברבי בלונדינית בת 39,

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נטש את המאהבת הסודית שלו, המתעמלת אלינה קבייבה, ועל פי הדיווחים החליף אותה בפוליטיקאית רוסיה בת 39 שמכונה בתקשורת “ברבי”, בשל השיער הבלונדיני והמראה הזוהר שלה.

במשך עשרות שנים, על פי שמועות שמעולם לא אושרו, פוטין היה במערכת יחסים עם המדליסטית האולימפית בת ה-40 ולשניים יש גם בנות תאומות בנות 7 ושני בנים ונטען שהם מתגוררים יחד ברשת של ארמונות ובתי מגורים רשמיים. עם זאת, לאחר שנפוץ גל שמועות על מצבה הנפשי בשנה שעברה, וטענות שהיא הוצבה תחת מעצר בית לזמן קצר, נראה כי פוטין נטש אותה והמשיך הלאה - לדגם מעט יותר צעיר ועם פרופיל ציבורי גבוה בהרבה ברוסיה.

על פי כלי החדשות האוקראינים (מכיוון שאלה ברוסיה שתחת פיקוח הקרמלין לא היו מעזים לפרסם את הסיפור הזה) האישה שכבשה את ליבו של מנהיג רוסיה בן ה-71 היא יקטרינה מיזולינה והיא שונה מאוד מקבייבה, לא רק בכך שהיא בלונדינית אלא שיש לה גם חשבונות פעילים מאוד ברשתות החברתיות, בהשוואה לקבייבה הברונטית שכמעט ולא הוטפיעה בתקשורת ולעיתים קרובות הייתה נעלמת למשך חודשים.

נבלני

“לשנה הבאה בירושלים”: נחשפו המכתבים של אלכסיי נבלני לנתן שרנסקי,

באפריל 2023, מתוך תאו שבכלא, כתב מנהיג האופוזיציה הרוסית לאסיר ציון המפורסם לאחר שקרא את ספרו • “הספר שלך מעניק תקווה, יש דמיון בין בריה”מ לרוסיה של פוטין, קרבתן מבטיחה את קריסתה • שרנסקי, שהתרגש מהמכתב, השיב וחיזק את נבלני • “הישאר אדם חופשי, תשפיע על מיליונים”

ים

3 קטינים תושבי בת ים הואשמו בשוד נהגי מוניות בבת ים וביפו,

ליגת

ליגת העל, דיווח חי: מכבי נתניה - מכבי תל אביב,

הממשלה

החשד: רוגלה ישראלית שימשה את הממשלה הקודמת בפולין כדי לצותת ליריביה,

ועדת חקירה פרלמנטרית בוורשה בודקת אם מפלגת “חוק וצדק” דלתה ללא אישור מידע באמצעות “פגסוס” של NSO • במפלגה, שהודחה בבחירות האחרונות אחרי 8 שנים בשלטון, טוענים: הכל נעשה באישור בתי המשפט • הממשלה החדשה נחושה לבטל את הרפורמות של קודמתה, שאותה היא מאשימה בפוליטיזציה של מערכת המשפט ובהשתלטות על התקשורת

דיווח

ליגת העל, דיווח חי: מכבי נתניה - מכבי תל אביב,

בבית

“הייתי בשוק. לקחתי פיקוד וטסתי איתה למיון”,

קורין גדעון על התקרית המבעיתה עם בתה בבית החולים

בית

מועצת בני שמעון עומלת לטובת הקמת בית זמני ליישובי העוטף,

מועצת בני שמעון עומלת להקמת בית זמני ליישובי העוטף: “כשכנים, כשותפים וכחברים של הקהילות המפונות – אנחנו נעמוד לצידן בכל דבר, בכל שלב ובכל מאבק שלהם”

גביר

בן גביר מנסה (שוב) למנות את אחד ממקורביו למנכ”ל המשרד לביטחון לאומי,

אחרי כמעט חצי שנה ללא מנכ”ל קבוע, השר פנה לנציבות שירות המדינה בבקשה למנות את רפאל אנגל, סגן ראש מועצת מטה בנימין, שכיהן בעבר בתפקידי ניהול בעמותות הימין רגבים ועטרת כהנים. ואולם, בנציבות כבר העירו לבן גביר בעבר שיש למנות לתפקיד מועמד עם ניסיון רלוונטי

How It's Made

Automatic algorithm adds appropriate tags for each news item.

When the day ends, the daily frequency of use of each tag is calculated.

The algorithm also selects tags that are present in several sources during the day, but there was no news with them on the previous day.